site_title
panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon
STRONA GŁÓWNA separator INFORMACJE separator aktualności separator szukaj
aby odszukać informacje nie trzeba wpisywać całej nazwy - wystarczy jeden wyraz
możliwe jest także wyszukiwanie wg daty (format: rrrr-mm-dd) oraz wg autora informacji
wyniki wyszukiwania:
wyniki archiwalne są reprezentowane przez szare tło daty
14
03-2017
PROJEKT READER’S CORNER
DOROTA OLEKSY
wydarzenia
Projekt powstał z myślą o promowaniu czytelnictwa książek i artykułów w języku angielskim. Skierowany jest on do grupy uczniów klas drugich i trzecich i jest realizowany przez cały rok szkolny 2016/2017. Ideą projektu jest zachęcanie do czytania i wyrobienie nawyku czytania poprzez dobór lektur o odpowiedniej tematyce i na odpowiednim poziomie trudności oraz doskonalenie sprawności pisania w języku angielskim. Przystępujący do projektu otrzymują do dyspozycji zestaw książek i czasopism w języku angielskim lub wybierają własne lektury. Po przeczytaniu danej pozycji czytelnik tworzy słowniczek wyrazów, których chce się nauczyć, a następnie pisze recenzję książki lub artykułu. Najlepsze recenzje są nagrodzone oceną bardzo dobrą z języka angielskiego i umieszczone na gazetce projektu w pracowni językowej nr 217. W sali tej powstała biblioteczka złożona z zakupionych przez szkołę lub pozyskanych od wydawnictw tytułów. Właśnie zakończyła się pierwsza część projektu. Zwycięskie prace wyróżnia samodzielność wykonania, kreatywność i ciekawe spojrzenie na temat. W drugiej części projektu zadaniem uczniów będzie stworzenie charakterystyki postaci lub streszczenia czytanej publikacji.

Autorzy wyróżnionych prac:
Klasa III TMe: Dawid Kusiak, Jakub Biel, Bartłomiej Mleczko, Radosław Osak, Paweł Kulas, Mariusz Budzioch, Michał Buzdygan, Oskar Wis

Klasa III TGs: Aleksandra Grabowska, Karolina Gurgul, Kinga Zych, Maria Rogóż